Петрицька О. С. Організаційні аспекти маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості / О. С. Петрицька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 684. - С. 162-164. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Висвітлено питання актуалізації маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості (ПЛП). Розглянуто роль і значення маркетингу як невід'ємного елемента розвитку галузі. Зазначено, що створення інноваційної моделі розвитку на ПЛП не можливе без докорінної перебудови організаційної структури на базі концепції маркетингу.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"