Лакіза В. В. Особливості формування споживчого попиту на ринку на прикладі ТМ "Nemiroff" / В. В. Лакіза, М. Р. Кондрак // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 691. - С. 173-177. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Висвітлено особливості формування споживчого попиту на ринку на прикладі ТМ "Nemiroff". Описано особливості здійснення окремих операцій і порядок аналізування останніх досліджень і публікацій. Використано теорії щодо особливостей формування споживчого попиту на ринку на прикладі ТМ "Nemiroff" і результати маркетингового дослідження ринку. Усі кроки базуються на економічному обгрунтуванні кожної окремої теорії. Оцінено реакцію споживача на товар.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"