Мастепан М. А. Оцінка якості послуги підприємства автосервісу / М. А. Мастепан, С. М. Мастепан, В. С. Кузьмін, О. О. Дашковський // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2009. - № 2. - С. 180-186. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.На підставі теоретичних досліджень розроблено модель оцінки підприємством автосервісу якості послуги, що надається споживачу. Розглянуто умови використання моделі, представлено загальну методику оцінки якості послуги. Наведено рекомендації щодо визначення основних показників, параметрів і характеристик, за якими оцінюється якість послуги. Модель базується на використанні методу "профілів". Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|