Ковальчук З. Я. Педагогічне спілкування як категорія психологічної науки / З. Я. Ковальчук // Психол. перспективи. - 2011. - Вип. 18. - С. 121-132. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Висвітлено психологічні аспекти педагогічного спілкування, як основної форми взаємодії в педагогічному процесі. Проаналізовано суть, функції, сторони, стилі педагогічного спілкування. Описано комунікативний, інтерактивний, перцептивний складники та структуру педагогічного спілкування. Встановлено, що педагогічне спілкування як один з елементів загальної культури і як психолого-педагогічний різновид людської діяльності становить собою складний соціально зумовлений процес обміну думками й почуттями між учасниками навчально-виховного процесу в усіх сферах їх педагогічної діяльності, яка реалізується за допомогою різноманітних засобів комунікації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ч314.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|