Морохова В. О. Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах / В. О. Морохова, В. Б. Шумська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 399-403. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.
Досліджено стан розвитку маркетингу на сільськогосподарських підприємствах (СГП) і сформульовано закономірності поширення концепції маркетингу відносин у агробізнесі. Визначено характерні особливості планування у традиційному маркетингу та на основі маркетингу відносин. Наведено послідовність етапів із планування та реалізації маркетингу відносин на СГП і визначено його специфіку у цій галузі.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"