![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000344498<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Скворцов І. Б. Планування ціни продукції з врахуванням дії внутрішніх і зовнішніх чинників / І. Б. Скворцов, У. О. Балик, О. Я. Загорецька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 668. - С. 394-402. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Виділено внутрішні та зовнішні чинники, які впливають на ціноутворення. Для основних кількісних чинників, за які відповідає маркетолог, наведено методику розрахунку їх впливу на показники діяльності підприємства. Запропоновано новий кількісний підхід щодо встановлення та застосування значення показника "еластичність цінова" попиту. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|