Євсеєва О. Г. Предметна модель студента як база проектування технологій навчання математики на засадах діяльнісного підходу / О. Г. Євсеєва // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 8. - С. 160-165. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто п'ятикомпонентну предметну модель студента технічного університету з вищої математики на прикладі розділу "Теорія множин". Модель складається з тематичної, операційної, процедурної, функціональної і семантичної компонент. Предметна модель студента, що побудована, може бути використана для побудови діяльнісної технології навчання математики в технічному університеті як з використанням комп'ютера, так и без нього. Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-35
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|