Лукьянова М. І. Про утвердження цінностей особистісно-орієнтованої педагогічної діяльності / М. І. Лукьянова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 146. - С. 3-9. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Охарактеризовано ціннісний компонент готовності вчителя до особистісно-орієнтованої взаємодії. Усвідомлений вибір учителем гуманістичної парадигми, спрямованість педагога на розвиток учня, прийняття гуманістичних ціннісних орієнтацій характеризуються як важливі складові його готовності до особистісно-орієнтованої взаємодії в освітньому процесі.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"