Струтинська Л. Р. Проблеми організації маркетингової діяльності в сучасному навчальному закладі / Л. Р. Струтинська, С. В. Андрусів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 448-452. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Розглянуто організаційну структуру управління маркетинговою діяльністю сучасного вищого навчального закладу. Обгрунтовано доцільність запровадження та розвитку маркетингової діяльності в сучасному вищому закладі освіти. Запропоновано для підвищення її ефективності запровадити як окремий структурний підрозділ відділ маркетингу. Відповідно до чотирьох неодмінних складових ефективного провадження маркетингової діяльності (традиційний маркетинг - мікс "4 - Р") розроблено структуру відділу маркетингу, розподіл функціональних обов'язків його працівників.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"