Фонарюк О. В. Проектувальна діяльність майбутніх учителів математики як категорійно-понятійна проблема / О. В. Фонарюк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 150. - С. 109-116. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.
Представлено науковий аналіз головних категорій і понять проблеми формування конструктивно-проектувальних умінь майбутніх учителів математики у навчальному процесі вищого педагогічного навчального закладу. Визначено категорійні зв'язки між базовими поняттями дослідження; надано визначення категорій дослідження.
Шифр НБУВ: Ж69408Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"