Федотова І. В. Процес формування взаємовідносин АТП зі споживачами послуг / І. В. Федотова // Економіка трансп. комплексу. - 2009. - Вип. 14. - С. 102-111. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розглянуто систему факторів, що впливає на взаємовідносини АТП зі споживачами послуг. В систему двосторонніх взаємин включено основні точки взаємодії персоналу АТП з окремим клієнтом, а також фактори, які безпосередньо та опосередковано впливають на процес взаємодії споживача й виробника послуг. Обгрунтовано склад процесу формування взаємовідносин на базі процесного підходу з використанням методології IDEF0. Він представлений як складний процес, що складається з ряду простих субпроцесів, у вигляді ланцюга, в якому результат попереднього субпроцеса пов'язаний з наступним. Основні складові процесу взаємовідносин надано у вигляді контекстної та декомпозиційної діаграм. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|