Мажорова О. Психологічні фактори ефективної комунікації суб'єктів у ситуації продажу / О. Мажорова // Соц. психологія. - 2011. - № 3. - С. 163-172. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.
Наведено результати дослідження, спрямованого на визначення психологічних факторів ефективного комунікативного процесу між суб'єктами в ситуації продажу. Операціоналізовано поняття міжособистісної комунікації покупця і продавця у ситуації продажу; визначено простір ефективності комунікації в цій ситуації; наведено фактори, що визначають ефективність продавця в процесі міжособистісної комунікації.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"