Піскун Р. П. Психолого-педагогічні умови адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому медичному закладі / Р. П. Піскун, Т. І. Шевчук, С. М. Горбатюк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 3. - С. 92-96. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проведено дослідження умов адаптації студентів 1 курсу медичного вузу до процесу навчання. Результати дослідження показали, що за самооцінкою нервової депресії (методика Зунге-Балашової) спостерігається відсутність депресивного стану у всієї досліджуваної групи студентів. В ході аналізу показників нервово-психічної стійкості (методика В. А. Бодрова "Прогноз") виявлено, що у більшої половини респондентів (63,3 %) нервово-психічні зриви ймовірні за екстремальних умов, у 23,3 % обстежених відмічено високу вірогідність нервово-психічних розладів і у 13,3 % студентів такі порушення малоймовірні, що свідчить про їх нервово-психічну стійкість. Урахування даних показників дозволяє оптимізувати процес соціо-психологічної адаптації студентів за нових умов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Р11(4УКР) р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|