![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000349826<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Дядечко Л. А. Рекламний слоган: прагматичний і соціофункціональний аспекти / Л. А. Дядечко // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Філол. науки. - 2009. - Вип. 169. - С. 53-59. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.У дослідженні проаналізовано прагматичний потенціал рекламних слоганів, а також принципи їх функціонування в розмовному дискурсі українців. Дані, які наводяться в роботі, одержано в результаті спостереження за мовленням респондентів і за допомогою соціолінгвістичного опитування. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716 + Ш141.14-70
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|