Мазурик М. Рецепція автономної етики І. Канта в російській релігійній філософії кінця XIX - початку XX ст. / М. Мазурик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 692. - С. 58-63. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.З'ясовано причини неприйняття І. Канта російськими релігійними мислителями. Звернено увагу на той факт, що в І. Канта людина, як емпірична особистість, є лише об'єктом, а не суб'єктом етичної діяльності. Началом, яке пов'язує дві сфери в ній, виступає почуття обов'язку або безумовна відданість категоричному імперативові. Тобто, якщо кантівський ідеалізм був виключно раціоналістичним, то російські філософи відчували свою спорідненість з ідеалізмом містичним. Це і стає причиною несумісності більшості ідей автономної етики німецького філософа з ідеями російських релігійних мислителів кінця XIX - початку XX ст., етика яких є зразком "теономної етики любові". Індекс рубрикатора НБУВ: Ю73(4НІМ)5 + Ю3(4РОС)6-678
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|