Гліненко Л. К. Розв'язання конфліктних задач бізнесу прийомами "псевдозеленого" маркетингу / Л. К. Гліненко, Ю. А. Дайновський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 223-229. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.
Розглянуто сучасні тенденції розвитку екологічного маркетингу та їх вплив на формування спеціальної категорії прийомів маркетингу - прийомів "псевдозеленого" маркетингу. Запропоновано класифікацію цих прийомів і досліджено можливості їх використання як інструментів розв'язання конфліктних задач бізнесу.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"