Оксамитна С. М. Соціальна диференціація освітніх можливостей за результатами міжнародного проекту PISA: досвід для України / С. М. Оксамитна, А. А. Васильченко // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Соціол. науки. - 2009. - Т. 96. - С. 13-21. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Проаналізовано особливості, переваги й основні результати міжнародної дослідницької програми PISA. Вказано на зумовленість освітніх досягнень низкою соціальних чинників як - соціально-економічне й культурне походження учнів, тип школи, а також гендерна належність. Висловлено переконання, що систематична неучасть України в міжнародних дослідницьких проектах унеможливлює ефективне реформування галузі освіти як однієї з ключових соціальних інституцій у процесах відтворення соціальної нерівності. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*34 + С5*674
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69184/Соц.н. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|