Холодова О. О. Соціально-психологічний аналіз індивідуальних маркетингових комунікацій в туристичному бізнесі / О. О. Холодова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2011. - № 37/38. - С. 294-299. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Виділено і проаналізовано соціально-психологічні аспекти функціональної моделі персонального продажу туристичного товару-послуги. Розглянуто взаємодію психологічних, соціально-рольових і статусних факторів самоідентифікаци суб'єктів маркетингової комунікації. Розкрито сутність рефлексивної інтеракції як умову взаєморозуміння суб'єктів спілкування. Обгрунтовано єдність оцінок професіоналізму і комунікаційної компетентності оператора персонального продажу.
Шифр НБУВ: Ж69879Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"