Спринь О. Б. Стан психофізіологічних функцій учнів у різні періоди їх навчального дня / О. Б. Спринь, С. К. Голяка // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Біол. науки. - 2010. - Вип. 180. - С. 116-119. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто питання вивчення стану психофізіологічних функцій в учнів різного віку на початку та наприкінці навчального дня. Встановлено, що з віком покращуються показники латентних періодів простої зорово-моторної реакції, особливості мислення, запам'ятовування та частоти серцевих скорочень в учнів. Відмічено, що наприкінці навчального дня спостерігається погіршення стану психофізіологічних функцій в учнів 4 та 9 класів. Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94 + Р731 + Ю983.2-214
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|