Морозов В. О. Стандартизація на рівні маркетингових досліджень / В. О. Морозов, О. М. Антоненко, Р. Л. Сопільник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 706. - С. 114-119. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто принципи стандартизації з метою індустріалізації складових частин маркетингових досліджень як наукового продукту. Стандартизація передбачає типізацію на базі уніфікації інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та іншого забезпечення та застосування стандартних рішень у маркетингових дослідженнях. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-823.2-44
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|