РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000355075<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Олексів І. Б. 
Сучасні аспекти планування маркетингової діяльності машинобудівних підприємств з урахуванням інтересів груп економіко-управлінського впливу / І. Б. Олексів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 669. - С. 223-228. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Запропоновано підходи щодо вдосконалення процесу планування маркетингової діяльності підприємства (ПМДП) шляхом врахування сучасних тенденцій, які виникають у зовнішньому середовищі функціонування організації. До тенденцій, які необхідно враховувати під час планування діяльності організації, зараховують динамічність зовнішнього середовища організації та групи економіко-управлінського впливу. З метою врахування зазначених тенденцій запропоновано заходи, які доцільно включити в систему ПМДП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-211.1-23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського