Косенко С. В. Теоретичні положення стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств: визначення та класифікація / С. В. Косенко // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2011. - № 3. - С. 117-128. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Розглянуто основні теоретичні положення та визначення поняття стратегії, здійснено їх уточнення, щодо кінцевих результатів, а саме успішності. Виявлено теоретично обгрунтовані та практично значущі чинники, що визначають різновиди стратегій згідно з уточненим її визначенням. В якості таких ознак виділено спрямованість та рівень успішності. Виділено певні особливості стратегії зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) підприємств, а саме спрямованість на зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства; комплексність стратегії ЗЕД; врахування обмеженого розмаїття можливих ситуацій і факторів, які безпосередньо впливають на стратегію ЗЕД підприємства; взаємозв'язок між ієрархічністю та гетерархічністю стратегії; врахування пріоритетності ЗЕД серед інших видів економічної діяльності підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.8 + У9(4УКР)829.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|