Беспалько А. П. Технології і обладнання маркування готової продукції / А. П. Беспалько, О. М. Гавва, С. В. Токарчук // Упаковка. - 2010. - № 5. - С. 46-48. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Однією з важливих складових успіху просування продукції на ринку є необхідна інформація про товар. А це забезпечується якісним маркуванням готових виробів. Основними методами нанесення текстової інформації є: тиснення, перфорація, термодрук, штемпельний друк, офсетний друк, краплеструминний і лазерний друк. Кожний із цих методів має свої переваги і недоліки. Вибирати для користування якийсь із них необхідно відповідно до текстури матеріалу, на який наноситься друк, та маркувального обладнання. Наведено аналіз існуючих технологій та обладнання для маркування готової продукції. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж607.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15241 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|