Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000356923<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Сіренко К. В. Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств / К. В. Сіренко // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2010. - Вип. 4. - С. 108-111. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Обгрунтовано теоретичну сутність і необхідність урахування під час проектування системи управління маркетинговими комунікаціями (СУМК) специфічних факторів, які притаманні туристичним підприємствам. Запропоновано інтегровану модель комунікаційного та маркетингового комунікаційного процесу, яка дозволить визначити принципи формування СУМК туристичних підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|