РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000356980<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Селиванова Е. А. 
Украинская телереклама в свете дискурсоцентризма / Е. А. Селиванова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2010. - Вип. 193. - С. 91-99. - Библиогр.: 26 назв. - рус.

Охарактеризованы стратегические программы украинской телерекламы, направленные на различные фрагменты сознания адресатов и на их подсознание. В зависимости от ориентации воздействия на определенные когнитивные механизмы человеческой психики нами выделены три типа стратегий рекламного теледискурса: суггестивные, направленные на сферу подсознательного; ментальные, апеллирующие к мыслительной функции сознания; эмоциональные, ориентирующиеся на сферу эмоций и чувств; и сенсорные, задействующие ощущения человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-715

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського