РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000358825<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Петрович Й. М. 
Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві / Й. М. Петрович, Ю. В. Федишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 684. - С. 165-169. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Узагальнено сучасні теоретико-методологічні положення і шляхи формування та застосування системи маркетингового менеджменту (ММ) на туристичному підприємстві. Досліджено теоретичні підходи та напрями використання ММ на туристичному підприємстві у процесі ринкової орієнтації його діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського