Петрович Й. М. Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві / Й. М. Петрович, Ю. В. Федишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 684. - С. 165-169. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Узагальнено сучасні теоретико-методологічні положення і шляхи формування та застосування системи маркетингового менеджменту (ММ) на туристичному підприємстві. Досліджено теоретичні підходи та напрями використання ММ на туристичному підприємстві у процесі ринкової орієнтації його діяльності.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"