Досліджено логіку доцільності (ціле-відповідності) та ціло-відповідності. Аргументовано тезу, що домінування в освітньому процесі логіки зовнішньої доцільності перекручує і спотворює його природу й призводить до вкрай негативних наслідків. Переорієнтація педагогічного мислення на логіку ціло-відповідності сприятиме адекватному розв'язанню гострих суперечностей навчання та виховання.
Шифр НБУВ: Ж69212Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"