Яновський М. Ціннісно-мотиваційні чинники хабара / М. Яновський, О. Семенюк // Соц. психологія. - 2010. - № 6. - С. 141-148. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто психологічні аспекти такого соціального явища, як хабар. Наведено результати емпіричного дослідження зв'язків між хабарництвом і ціннісними орієнтаціями, а також потребою в досягненні. Виявлено, що ставлення до хабара і здійснення його залежать від різних психологічних факторів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.232 + С5*332.1 + Х881.9(4УКР)127.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|