Пригара О. Ю. Вторинна маркетингова інформація у дослідженні привабливості міжнародних ринків / О. Ю. Пригара // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2011. - Вип. 4. - С. 221-226. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто джерела інформації для вибору привабливих ринків. Запропоновано розглядати багаторівневу систему показників оцінки привабливості ринку. Під час аналізу міжнародних ринків слід зосередити увагу на таких вторинних джерелах інформації, як звіти міжнародних організацій, національні статистичні довідники, галузеві періодичні видання, міжнародні виставки, видання, які публікують міжнародні рейтинги країн, публікації інформаційних агентств, публікації маркетингових і консалтингових агентств. Критеріями об'єктивності джерел вторинної маркетингової інформації є: авторитетність джерела інформації, цілі публікації матеріалу, оригінальність публікації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|