РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000364536<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Полякова Я. А. 
Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятия / Я. А. Полякова // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2012. - № 1. - С. 86-95. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Представлены рекомендации по анализу показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятия, которые позволяют оптимизировать составляющие коммуникационного процесса, а также максимизировать прибыль предприятия посредством комплекса маркетинговых коммуникаций. Для экономического анализа предложено определять коэффициенты прямой эластичности спроса по цене в до- и послерекламный период. Установлен тот факт, что использование комплекса маркетинговых коммуникаций незначительно замедляет падение спроса. Максимизация прибыли в краткосрочном периоде достигается предприятием в условиях комплексного сочетания эффекта использования комплекса маркетинговых коммуникаций и ценовых приемов конкурентной борьбы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського