РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000364667<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гуржій Н. М. 
Управління маркетингом: конценції та проблеми / Н. М. Гуржій // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 720. - С. 16-22. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто етапи становлення маркетингу, передумови його виникнення. Проаналізовано різні управлінські концепції маркетингу впродовж всієї історії їх формування в теорії та практиці та виділено основні етапи еволюції маркетингового управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського