РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000365304<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тарасов О. В. 
Рекламні кампанії в Інтернеті як невід'ємна частина сучасного бізнесу / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 7. - С. 39-42. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито значимість організації рекламних кампаній в Інтернеті з метою підвищення ефективності управління бізнесом. Розглянуто концепцію, кроки проведення рекламних кампаній та їх особливості. Наведено основні характеристики кожного з етапів. Зроблено висновки щодо важливості проведення рекламних кампаній та необхідності розробки математичної моделі їх опису.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського