Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000365304<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Тарасов О. В. Рекламні кампанії в Інтернеті як невід'ємна частина сучасного бізнесу / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 7. - С. 39-42. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розкрито значимість організації рекламних кампаній в Інтернеті з метою підвищення ефективності управління бізнесом. Розглянуто концепцію, кроки проведення рекламних кампаній та їх особливості. Наведено основні характеристики кожного з етапів. Зроблено висновки щодо важливості проведення рекламних кампаній та необхідності розробки математичної моделі їх опису. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 ф121
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|