Фудорова О. М. Вища освіта осіб з обмеженими можливостями в сучасній Україні: освітня інклюзія чи міф? (соціологічний вимір) : [монографія] / О. М. Фудорова; Херсон. держ. ун-т. - Херсон : Херсон. міська друкарня, 2012. - 229 c. - Бібліогр.: с. 181-206. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні основи соціологічного вивчення соціального статусу осіб з обмеженими можливостями, визначено чинники та складові даного статусу. Доведено, що освітньо-професійний статус осіб з особливими потребами є визначальним в системі статусів осіб з обмеженими можливостями. Показано, що відносини "суспільство - особи з обмеженими можливостями" складалися в межах таких моделей: модель опіки - модель соціальної ексклюзії - модель соціальної інклюзії. Розкрито місце та роль інклюзивної університетської освіти в процесі формування та підвищення соціального статусу осіб з обмеженими можливостями. Виявлено університетські засоби та форми, які сприяють інтеграції осіб з обмеженими можливостями в сучасний соціум. На підставі аналізу результатів даного дослідження визначено механізми та чинники, що обумовлюють процес одержання якісної інклюзивної університетської освіти такими особами за умов сучасного університетського комплексу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА755542 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|