![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000367108<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Яромич С. А. Маркетинг : навч. посіб. / С. А. Яромич, Н. Е. Красностанова, П.А. Петриченко, О. І. Воронов; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Одес. регіон. ін-т держ. упр. - О. : Вид-во ОРІДУ НАДУ, 2011. - 187 c. - (Б-ка магістра). - Бібліогр.: с. 160-163. - укp.Розглянуто маркетинг як філософію підприємництва та відкриту мобільну систему. Увагу приділено аналізу ринкових можливостей та методам дослідження ринку. Висвітлено сучасні проблеми розвитку інформаційної маркетингової системи на підприємствах та психологічні аспекти поведінки покупців. Проаналізовано основні підходи до визначення торгової, цінової, комунікаційної політики та політики розподілу на підприємствах. Визначено основні напрями та елементи формування маркетингової стратегії. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА756421 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|