Оновлення соціально-психологічної та педагогічної науки на етапі націєтворення : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф., 20 квіт. 2012 р., Запоріжжя / ред.: В. М. Огаренко, О. М. Горбань, М. О. Фролов; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя : КПУ, 2012. - 203 c. - укp.Увагу приділено формуванню національної самосвідомості майбутнього вчителя на етапі націєтворення. Розглянуто інноваційні підходи до вивчення іноземних мов. Досліджено особливості прояву креативності у школярів ЗСШ, умови успішної професійної адаптації викладача ВНЗ. З'ясовано мотивацію й особливості формування професійного інтересу у студентів, простежено розвиток їх емоційного та соціального інтелету. Розкрито сутність педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ. Розглянуто питання формування іміджу ВНЗ, проблеми організації виховного процесу у системі дитячо-юнацьких спортивних шкіл. Увагу приділено професійній адаптації педагога вищої школи за умов інтернаціоналізації освіти. Висвітлено концептуальні засади вдосконалення юридичної освіти. Показано особливості навчання професійного спілкування студентів університету, роль соціології у розвитку української держави. Визначено регіональні відмінності етнічної ідентичності української студентської молоді. Запропоновано інноваційні шляхи визначення психофізіологічних можливостей студентів до навчального процесу у ВНЗ. Розкрито теоретичні аспекти психолого-педагогічного супроводу слабозорих школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95 я431(4УКР) + Ч311 я431(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА754483 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|