Пилипчук В. П. Управління продажем : навч. посіб. / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2011. - 626 c. - укp.Висвітлено концептуальні засади та сучасні тенденції управління продажем, вплив змін у ринковому попиті на комерційні зв'язки, сутність і значення управління продажем товарів і послуг у сучасній економіці. Розглянуто питання формування збутової системи підприємства та сучасні тенденції в управлінні продажем, організаційні умови використання каналів розподілу товаровиробниками. Викладено теоретичні аспекти організації продажу на підприємстві, напрямки підвищення ефективності роботи відділу продажу, цілі, задачі, функції, підприємства в процесі управління продажем. Розкрито місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств, сутність і значення роздрібної торгівлі, проаналізовано зарубіжний досвід операторів роздрібної торгівлі. Увагу приділено інформаційному та процедурному забезпеченню управління продажем, акцентовано на питаннях стратегії і тактики, прогнозування та планування продажу. Викладено особливості управління продажем на промисловому ринку, у сфері послуг, а також управління торговим персоналом. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.4 я73 + У9(4УКР)421.0-21 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА758853 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|