Маркетингова товарна політика : підручник / Н. О. Криковцева, Л. Г. Саркісян, О. Ю. Біленький, Н. В. Кортєльова; ред.: Н. О. Криковцева. - К. : Знання, 2012. - 183 c. - Бібліогр.: с. 180-183. - укp.Висвітлено загальні основи маркетингової товарної політики, теоретичні та практичні аспекти формування та реалізації її складових. Розкрито особливості маркетингової концепції товару, його життєвого циклу, економічну сутність конкурентоспроможності товару з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Увагу приділено питанням сприйняття продукту та торгової марки. Розглянуто загальні концепції планування маркетингу, акцентовано на особливостях планування нової продукції, сутності та елементах маркетингової стратегії підприємства. Викладено питання розробки концепції нового продукту в маркетинговій діяльності підприємства. Подано детальну інформацію щодо екологічних рішень в маркетинговій товарній політиці, розкрито поняття екологічно чистого товару. Подано характеристику основних складових інструментів екологічного маркетингу та їх використання в трансформаційному середовищі, окреслено перспективи екомаркування. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА757344 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|