Сардак О. В. Управління персонал-маркетингом: ідеогенез, інструментарій, синергія : монографія / О. В. Сардак; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 664 c. - Бібліогр.: с. 436-468. - укp.Висвітлено актуальні проблеми теоретичних, методологічних і практичних аспектів управліня персонал-маркетингом підприємств за умов ринкової економіки. Розкрито ідеогенез і зміст управління персонал-маркетингом, його роль у системі маркетингового менеджменту, обгрунтовано концепцію управління персонал-маркетингом. Значну увагу приділено питанням реалізації інтегрованого підходу до управління персонал-маркетингом. Запропоновано науково-методологічні підходи до персонал-маркетингових досліджень на підприємствах, наведено архітектуру маркетингових досліджень ринку праці. Розкрито концептуальні підходи до управління персонал-маркетингом підприємств, основні аспекти управління HR-потенціалом, маркетинговою організаційною поведінкою персоналу, HR-брендом підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.6 + У9(4УКР)290-640-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА758216 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|