РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000369295<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сардак О. В. 
Управління персонал-маркетингом: ідеогенез, інструментарій, синергія : монографія / О. В. Сардак; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 664 c. - Бібліогр.: с. 436-468. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми теоретичних, методологічних і практичних аспектів управліня персонал-маркетингом підприємств за умов ринкової економіки. Розкрито ідеогенез і зміст управління персонал-маркетингом, його роль у системі маркетингового менеджменту, обгрунтовано концепцію управління персонал-маркетингом. Значну увагу приділено питанням реалізації інтегрованого підходу до управління персонал-маркетингом. Запропоновано науково-методологічні підходи до персонал-маркетингових досліджень на підприємствах, наведено архітектуру маркетингових досліджень ринку праці. Розкрито концептуальні підходи до управління персонал-маркетингом підприємств, основні аспекти управління HR-потенціалом, маркетинговою організаційною поведінкою персоналу, HR-брендом підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.6 + У9(4УКР)290-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758216 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського