Раменська С. Є. Маркетинг : конспект лекцій / С. Є. Раменська, І. М. Сабірова; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ, 2012. - 59 c. - Бібліогр.: с. 58-59. - укp.Розкрито сутність, основні функції та концепції маркетингу, охарактеризовано зовнішнє та внутрішнє маркетингове середовище. Наведено типи ринків, акцентовано на дослідженні та оцінюванні попиту, вивченні споживачів, проведенні маркетингових досліджень. Розглянуто основні види та категорії маркетингу, потребу як основну ідею маркетингу. Викладено теорію життєвого циклу продукту, увагу приділено оцінюванню конкурентоспроможності товару, формуванню асортименту. Висвітлено оособливості ціноутворення в маркетингу, вибору цінової стратегії залежно від цілей компанії. Охарактеризовано основні елементи маркетингових комунікацій, подано класифікацію комунікаційних засобів. Показано зв'язок маркетингових служб з іншими відділами підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-2 + У010.357 я73-2 + У9(4УКР)290-211.1 я73-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА756690 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|