Розкрито необхідність застосування інструментів маркетингу для комплексного підходу до реалізації конкурентної стратегії компанії-забудовника. Визначено специфічні ознаки житла як товару та роль інструменту "Портрет покупця" у процесі сегментації ринку. Досліджено зміни пріоритетів покупців ринку житла у період його становлення та розвитку. Доведено необхідність урахування сучасних тенденцій на ринку житла під час формування структури пропозиції.
Шифр НБУВ: Ж73620/с.1Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"