Пономаренко М. С. Критичний аналіз багаторічного моніторингу телерекламного ринку лікарських засобів, парамедицини, парафармації та пиво-горілчаних виробів в Україні / М. С. Пономаренко, Г. В. Загорій, Т. О. Ляшук // Фармац. журн. - 2012. - № 1. - С. 3-7. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Телеэфирное пространство переполнено рекламным товаром, среди которого представлены лекарства, парафармацевтическая, пиво-водочная продукция. Исследования показали, что разработчики, заказчики рекламы лекарств и родственной специфической продукции часто не направлены в пользу потребителя - пациента. Во многих случаях ситуация на рекламном рынке играет нежелательное, вредное воздействие на целевую аудиторию и сегодня представляет реальную угрозу населению Украины. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|