Божко Н. В. Організація розумової діяльності учнів у процесі вивчення іноземної мови : навч. посіб. / Н. В. Божко; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград : Александрова М. В., 2011. - 109 c. - Бібліогр.: с. 103-108 - укp.Визначено та теретично обгрутовано педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів: створення іншомовного середовища у процесі навчально-пізнавальної діяльності, міжособистісне спілкування в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови, психолого-педагогічна підготовка. Встановлено, що грунтовна професійно-педагогічна та психологічна підготовка студентів педагогічних ВНЗ виконує виховні та розвивальні функції. Визначено, що педагогіка містить теоретичні обгрунтування процесів виховання, освіти, навчання. Інтеграція в ній даних усіх людинознавчих наук є основою формування у майбутніх вчителів цілісного знання про вихованця як об'єкт і суб'єкт педагогічного процесу. Наголошено, що загальна професійна психолого-педагогічна підготовка у вищій школі виконує важливі професійні функції: забезпечує розвиток у майбутніх вчителів загальної та професійної культури, педагогічної спрямованості мислення, професійно важливих якостей особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ш12-912 + Ш12-913
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС53083 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|