Башинська І. О. Теоретичні основи розробки та комерціалізації механізму просування на ринок нових товарів виробничих підприємств : монографія / І. О. Башинська, Н. С. Поповенко; Одес. нац. політехн. ун-т. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2012. - 191 c. - Бібліогр.: с. 179-190 - укp.Розглянуто теоретичні засади виведення на ринок нових товарів промислового призначення. Досліджено особливості діяльності виробничих підприємств, зокрема, виробників будівельних матеріалів. Обгрунтовано та розроблено ефективний та зручний у практичному використанні механізм для просування товарів підприємствами-виробниками, що дозволяє з мінімальними витратами та максимальним результатом вивести нові матеріали на ринок. Сформульовано поняття "механізм просування товарів" як сукупність форм і методів використання маркетингових ресурсів з метою інформування, переконання, стимулювання покупців і громадськості для активізації продажу, підвищення іміджу підприємства та його товарів. Вдосконалено наочну класифікацію методів просування товарів, яка дозволяє виділити недоліки та переваги кожного в них і враховує трансформаційні процеси в економіці. Увагу приділено комерціалізації даного механізму просування як результату наукової діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.2-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА755366 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|