![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000370899<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Велика І. О. Гендерні стереотипи у німецькомовному рекламному дискурсі : [монографія] / І. О. Велика, Р. Є. Пилипенко; Запоріз. нац. техн. ун-т. - Запоріжжя : ЗНТУ, 2012. - 307 c. - Бібліогр.: с. 219-259 - укp.Досліджено вербалізацію гендерних стереотипів на матеріалі німецькомовного рекламного дискурсу, розглянуто вербальні та невербальні засоби їх об'єктивації. Вперше представлено модель комплексного аналізу лінгвістичних і паралінгвістичних засобів вербалізації гендерних стереотипів. Розглянуто актуалізацію аксіологічних характеристик класичних стереотипів фемінності в сучасній німецькомовній лінгвокультурі. Викладено мовні засоби вербалізації стереотипів фемінності в німецькомовному рекламному дискурсі (граматичний аспект). Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА755809 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|