РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000370899<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Велика І. О. 
Гендерні стереотипи у німецькомовному рекламному дискурсі : [монографія] / І. О. Велика, Р. Є. Пилипенко; Запоріз. нац. техн. ун-т. - Запоріжжя : ЗНТУ, 2012. - 307 c. - Бібліогр.: с. 219-259 - укp.

Досліджено вербалізацію гендерних стереотипів на матеріалі німецькомовного рекламного дискурсу, розглянуто вербальні та невербальні засоби їх об'єктивації. Вперше представлено модель комплексного аналізу лінгвістичних і паралінгвістичних засобів вербалізації гендерних стереотипів. Розглянуто актуалізацію аксіологічних характеристик класичних стереотипів фемінності в сучасній німецькомовній лінгвокультурі. Викладено мовні засоби вербалізації стереотипів фемінності в німецькомовному рекламному дискурсі (граматичний аспект).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755809 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського