Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000370970<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Бондаренко Ю. І. Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум : навч. посіб для студ. філол. ф-тів / Ю. І. Бондаренко; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 199 c. - Бібліогр.: с. 191-199 - укp.Досліджено питання розвитку знань і вмінь майбутніх вчителів української літератури організовувати шкільне вивчення художнього твору на засадах ідеаційно-концептуального осмислення. Здійснено теоретичне обгрунтування поняття "ідеаційно-концептуальний аналіз", розкрито психолого-педагогічні передумови даного виду діяльності, встановлено систему компетентностей, передбачених для розвитку в учнів. Продемонстровано планування навчального процесу, запропоновано різні види та прийоми ідеаційно-концептуального аналізу. Розглянуто філософсько-літературознавчі засади та сутність ідеаційно-концептуального підходу до вивчення літератури. Висвітлено проблему світоглядних засад у шкільному курсі української літератури. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА756617 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|