Капля А. Педагогічні умови стимулювання самовизначення саморозвитку і самореалізації курсантів вищих навчальних закладів МНС України / А. Капля // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2010. - № Ч. 1. - С. 70-75. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано основні педагогічні умови стимулювання самовизначення, саморозвитку та самореалізації курсантів ВНЗ МНС України у ході їх соціалізації. Узагальнено теоретичні підходи до розкриття змісту процесів самовизначення особистості. Виявлено змістовні зв'язки між поняттями "життєве", "особистісне", "моральне" і "соціальне" самовизначення. Зроблено висновок, що стимулювання процесів самовизначення, самореалізації і саморозвитку - є одним із провідних механізмів соціалізації курсантської молоді. Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-331 р + Ц4(4УКР)397-5:Ц9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|