Лебедик Л. Інтерактивне модульне навчання як чинник формування педагогічної компетентності майбутнього викладача економіки / Л. Лебедик // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 117-123. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Здійснено пошук принципів побудови модулів, реалізація яких забезпечує ефективність навчання. Розкрито зміст інваріантної і варіативної структури модулів навчальної дисципліни "Вища освіта України і Болонський процес", що забезпечують формування педагогічної компетентності магістра економіки як майбутнього викладача. Зроблено висновок, що ефективним є пошук змісту модулів на основі структури його педагогічної компетентності, орієнтованої не на стандарти, а на професійно значимі якості педагогічно компетентної творчої особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + У. р3(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|