Фоміних Н. Позитивні й негативні сторони застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі / Н. Фоміних // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 186-190. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Розглянуто позитивні та негативні сторони застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчально-виховному процесі середньої загальноосвітньої школи. Висвітлено праці науковців, щодо питання переваг навчально-виховного процесу з використанням ІКТ. З'ясовано, що під час використання інформаційно-комунікаційних технологій є необхідним чіткий та аргументований підхід, який буде враховувати всі позитивні та негативні аспекти їх використання.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"