Зглінська Н. Л. Евристичний потенціал посткласичної гуманітарної парадигми: освітні інтенції : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Н. Л. Зглінська; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2011. - 16 c. - укp.Проаналізовано трансформації сучасного гуманітарного знання й освіти, що мають характер зміни парадигм, за якої нова посткласична гуманітарна парадигма чинить універсальний нормативно-епістемологічний вплив на практику наукового пізнання й освіти взагалі, що виражено феноменом трансгуманітарності. Обгрунтовано модель аналізу сучасної освіти як взаємопов'язаної системи інституціональних форм освіти ("місце освіти"), процесу та процедур освіти ("освітні технології") й освітньої рефлексії ("філософії освіти"). Встановлено, що криза сучасної освіти є переважно не стільки свідченням її занепаду, скільки засобом переходу до нових форм, які відповідають реаліям глобального світу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ю251.526 + Ч30 в2:Ю9
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА391698 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|