Цебрій І. В. Духовно-моральна парадигма в педагогічній творчості ранньохристиянських наставників середньовічної Європи : монографія / І. В. Цебрій; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : ПНПУ ім. В.Г. Короленка, 2011. - 373 c. - Бібліогр.: с. 340-373 - укp. - англ.Відтворено духовно-моральну парадигму освіти VI - початку IX ст. як сукупність методологічно-теоретичних підходів, принципів, цінностей, технологій у творчій спадщині ранньохристиянських педагогів Західної Європи. Показано вплив на вдосконалення навчально-виховного потенціалу сучасної середньої та вищої школи західного зразка, на процес формування християнських духовних цінностей у Європі аналізуючи вітчизняну та зарубіжну спадщину, відомості сучасників про педагогічну та громадську діяльність фундаторів парадигми раннього Середньовіччя - Маціана Капелли, Северина Боеція, Флавія Кассіодора, Григорія Великого, Ісидора Севільського Алкуїна Йоркського та ін. Викладено навчально-виховне спрямування риторики та піїтики в духовно-моральній парадигмі освіти єпископальних шкіл. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4)4 + Э370.9(4)-34-021.733
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА757802 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|